Tietoa yhdistyksestä

Oletko eläkkeellä tai jäämässä eläkkeelle ja kaipaat elämääsi virikkeitä, toimintaa ja yhdessäoloa mukavien samanhenkisten ihmisten kanssa? Silloin LAKE on sinulle oikea yhdistys.

Otamme mielellämme uusia jäseniä. 30 euron jäsenmaksulle saat varmasti katetta. Jos olet kiinnostunut, klikkaa tämän sivun alalaidassa olevaa "Liity jäseneksi"- painiketta ja tule mukaan.

Tapaamme
kuukausittain joka kuukauden 2. maanantaina tammi-toukokuussa ja syys-joulukuussa. Jäsentilaisuuksissa tapaat yhteiskunnan vaikuttajia ja eri alojen asiantuntijoita.

Käymme
teattereissa ja näyttelyissä sekä teemme retkiä ja matkoja.

Kaksi vesivoimisteluryhmää käy Kampin liikuntakeskuksen tiloissa, Malminkatu 3, kerran viikossa ja lihaskuntoa hoidamme kuntosali Easy Fitissä, Vattuniemenkatu 17.

Lauttasaaren seniorit ry on puolueisiin kuulumaton yhdistys. Se on Kansallisen senioriliiton ja Helsingin kansallisen senioripiirin jäsen.

Jos et ole vielä jäsen, tule mukaan!